Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net Самое современное лечение грыж
Contents[Hide]

Загальні питання

Сума отриманої позики виявилася меншою від суми, яка відображена в кредитному договорі

Мають місце і такі ситуації. Як правило, причина невідповідності, найчастіше, полягає в утриманні банком комісії за зарахування коштів на банківську карту. В деталях дізнатися про причини списання можна, зателефонувавши в контакт-центр фінансової організації. Інформація про комісії також відображена в інтернет-банкінгу. Сервіси онлайн кредитування здійснюють зарахування на рахунок карти виключно тієї суми, яка вказана в кредитному договорі. МФО не стягує комісію за переказ.

В результаті погашення кредиту з банківської карти була списана більша сума

МФО не стягують комісію за погашення позики. Якщо була списана більша сума, ніж та, яка відображена в кредитному договорі, то слід звернутися в банк за випискою. У ній в деталях відображені всі списання, вироблені протягом всього терміну використання банківської карти. Швидше за все, банківська структура взяла комісію за проведення операції.

Чи можна змінити номер телефону, а також адресу електронної пошти на сайті компанії?

Абсолютно кожен клієнт мікрофінансової організації може в будь-який момент часу внести корективи в контактні відомості про себе. Зміна email адреси здійснюється у вкладці "Змінити електронну адресу". Знайти її можна в Особистому кабінеті в розділі "Профіль".

Зміна номера мобільного телефону здійснюється також в Особистому кабінеті МФО. Взяти до уваги, що прив'язати інший номер можна лише при наявності свого старого номера.

Цілком ймовірно, що клієнт не має доступу до старого номеру з тих чи інших причин. Наприклад, мобільний засіб було втрачено. У такому випадку потрібно буде повторно пройти процедуру реєстрації. Вказати старий мобільний номер у відповідному полі. Якщо він вказаний в профілі старого кабінету, то номер буде змінено автоматично. Найчастіше змінювати Email і номер мобільного телефону допускається необмежена кількість раз.

Чи потрібно надавати своє фото з паспортом у відкритому вигляді і навіщо?

У більшості МФО це не потрібно, в таких як Moneyveo, Dinero, My Credit, SOS Credit, Credit Up, Credit plus. Але бувають випадки коли це необхідно. Це потрібно для того, щоб уникнути отримання шахраєм кредиту за чужим паспортом. Розглядати надання фото можна, як верифікацію особистості клієнта. Робиться вона один раз.

Які відомості банківської карти потрібно вказати?

Щоб верифікувати банківську карту, потрібно ввести її номер, термін дії, а також код CVC / CVV, вказаний на зворотному боці (три цифри). Успішна перевірка банківської карти сервісами онлайн кредитування можлива лише при наявності на рахунку суми не менше 5 гривень. Перевірте баланс перед реєстрацією на сервісі.

Яку кількість заявок на отримання позики може подати один клієнт?

Відносно даного моменту можуть бути встановлені обмеження, зазвичай це до 3х заявок на добу, але, варто розуміти, що подача кожної наступної заявки можлива лише при розгляді попередньої. У кожній новій заявці рекомендується зазначати повні або уточнені дані.

Де відображається рішення по моїй заявці?

Дізнатися про те, в якому стані знаходиться заявка, можна одним з таких способів:

  • відвідавши особистий кабінет на сайті МФО. Вони мають простий інтерфейс, і будь-який клієнт зможе розібратися з функціоналом;
  • відправка рішення по заявці здійснюється на вказаний в анкеті мобільний номер;
  • відкривши електронну пошту. Рішення по заявці відправляється і на Email-адресу.

Робота сервісів мікрофінансових організацій автоматизована. Таким чином, за кожною заявкою клієнт буде проінформований різними способами. Як правило, рішення по ній виноситься протягом 5-15 хвилин. Якщо воно позитивне, то можна вважати, що гроші в кишені. Відмови за заявками є рідкісним явищем.

Позика була повернута вчасно. Коли можна отримати новий кредит?

Відразу після погашення фінансових зобов'язань за попереднім кредитом. Погасити кредит допускається декількома способами. За допомогою банківської карти, платіжного терміналу або послуг будь-якого банку. Якому варіанту віддати перевагу - це залишається на розсуд клієнта. Подати заявку на наступну позику при наявності непогашеного кредиту неможливо. Заявка буде заблокована системою.

Як гарантовано отримати онлайн займ?

Абсолютно кожен потенційний позичальник, який вказав необхідні відомості і пройшов верифікацію, гарантовано отримає кредит. Додатково рекомендується перевірити баланс картки. На ньому має бути не менше 5 гривень. Можна надати особисту кредитну історію, запросивши її в бюро кредитних історій.

Чи можливо відмовитися від наданої позики?

Лише до підписання договору. В іншому випадку фінансова послуга є наданою. Після вступу договору в силу позичальник отримує заздалегідь обумовлену суму на рахунок банківської карти. Передбачено повне дострокове погашення фінансових зобов'язань без внесення відсотків. Для цього необхідно повернути отриману суму в день її видачі. В такому випадку позика не буде обкладатися відсотками.

Скільки онлайн позик клієнт може оформити одночасно?

Виключно одну. Всі інші заявки при діючому кредиті будуть відхилені. При цьому ми не рекомендуємо звертатися за онлайн позиками в інші фінансові організації, що може привести до підвищення навантаження на особистий бюджет. Якщо кредит не виходить повернути вчасно, то брати для його погашення новий кредит в іншому місці немає необхідності. У МФО можна легко і просто оформити пролонгацію (продовжити дію кредитного договору на наступний термін).

Протягом якого часу відбувається зарахування коштів на баланс банківської карти?

Багато що залежить від банківської організації, в якій була оформлена банківська карта. У більшості випадків гроші зараховуються відразу ж після підписання договору. У рідкісних ситуаціях транзакція виконується з запізненням і може тривати до трьох банківських днів. Запит балансу рахунку допоможе переконатися в надходженні коштів.

Як довго система перевіряє заявку та приймає по ній рішення?

Особливість сервісів онлайн кредитування полягає в тому, що заявки перевіряються за лічені секунди і в автоматизованому режимі. Звичайно ж, багато що залежить від даних, які були надані позичальником. Зазвичай від реєстрації на сайті до винесення рішення проходить не більше 10-15 хвилин.

Пролонгація

Оформлення пролонгації по кредиту

Процедура пролонгації не займе багато часу. Передбачає внесення відсотків, нарахованих по кредиту за використаний відрізок часу, а також підписання додаткового договору. Cумму нарахованих відсотків ви побачите в особистому кабінеті сайту організації. Оформлення пролонгації можливе не пізніше трьох днів після встановленої дати погашення кредиту. Протягом цього терміну пеня і штрафи щодо клієнта не застосовуються. В подальшому вдатися до пролонгації не допускається.

Скільки разів можна скористатися послугою пролонгації?

Сервіси онлайн кредитування не обмежують кількість пролонгацій для своїх позичальників. Термін погашення онлайн кредиту може бути збільшений не більше ніж на 28-30 днів. Можна погасити заборгованість раніше, але не пізніше цього часового відрізку.

Оформлення пролонгації - основні умови

При пролонгації позики процентна ставка залишається незмінною. Крім нарахованих відсотків за користування кредитними коштами, додатково щось платити позичальникові не потрібно.

Порядок користування пролонгацією

Пролонгація для всіх клієнтів МФО надається на безоплатній основі на тих же умовах, що і видавався кредит. Це правило не стосується акційних позик.

Чи поширюється пролонгація на акції позики?

Отримати пролонгацію на тих же умовах, що і був виданий акційний кредит, неможливо. Вся справа в тому, що кошти видавалися на максимально зручних і вигідних умовах для клієнта. При продовженні терміну дії договору на позику поширюється звичайна процентна ставка.

Технічні помилки

Як зареєструвати електронну пошту?

Отримати кредит без реєстрації електронної пошти в більшості компаній не можна. На вказаний Email адресу будуть приходити різні повідомлення, в тому числі і нагадування про оплату по кредиту, повідомлення про зарахування коштів, про рішення за заявкою і інші. Рекомендуємо додати Email адресу мікрофінансової організації в список дозволених адрес. Це допоможе уникнути збереження повідомлень від організації в папці "Спам".

SMS повідомлення з кодом не спадає на телефон - що робити в такій ситуації?

Якщо протягом тривалого відрізка часу СМС повідомлення не надходить на мобільний телефон, то ми рекомендуємо виконати наступне:

  • перезавантажити мобільний пристрій;
  • переконатися в наявності вільного простору в пам'яті телефону для прийому нових текстових повідомлень.

У більшості випадків проблема вирішується одним з двох перерахованих способів вище. Якщо ж це не допомогло, то зв'язатися зі співробітником служби підтримки МФО. Вони нададуть всю необхідну допомогу в короткі терміни.

Транзакція була відхилена - причини

За заявкою було винесено позитивне рішення, кредитний договір підписаний, але при цьому кошти не надходять на рахунок банківської карти. Проблема може бути пов'язана з особливим статусом карти, лімітами на проведення транзакцій в місяць і іншими особливостями. Рекомендуємо звернутися в банк для вирішення цієї проблеми. З боку МФО обмеження на перекази коштів клієнтам при укладанні договорів не застосовуються.

Чому повідомлення не приходять на електронну пошту?

Одна з причин полягає в зазначенні невірної адреси Email при реєстрації електронної пошти на сервісі онлайн кредитування. Повідомлення можуть автоматично відправлятися в папку "Спам". Перевірити її, так як є висока ймовірність того, що лист зберігається саме там.

Навіщо необхідно виконувати верифікацію банківської карти?

Зазначена банківська карта повинна бути верифікована. Процес верифікації простий і точно не викличе труднощів. Полягає в блокуванні на рахунку нашим сервісом суми до 5 гривень. Клієнт повинен підтвердити цю суму. Заздалегідь рекомендується переконатися в тому що, термін дії карти не закінчується. В іншому випадку продовжити період її використовувати або оформити нову карту.

Невиплати і прострочення

Якими можуть бути наслідки порушення клієнтом кредитного договору?

Рекомендуємо заздалегідь познайомитися з тим, до чого може привести порушення кредитного договору. Якщо клієнт протягом 3-х днів; не вдався до оформлення пролонгації, то виставляється неустійка за невиконання взятих на себе фінансових зобов'язань. Відповідно до законодавства України сервіс вправі розпочати процес примусового стягнення коштів або доручити цю процедуру третім особам. Так що при неможливості погасити позику вчасно рекомендуємо негайно оформити пролонгацію.

Погашення кредиту

Неможливо оплатити кредит?

Якщо кредит не виходить оплатити, то для початку зв'язатися зі співробітником банку, який випустив картку. Є ймовірність, що встановлений ліміт по грошовим переказам в інтернеті на кількість транзакцій в місяць або тиждень. Дані обмеження слід прибрати. Відразу після цього вдасться оплатити кредит.

Чи допускається дострокове погашення позики?

У наших партнерів, сервісах онлайн кредитування, передбачено дострокове погашення фінансових зобов'язань. При цьому щодо клієнта не будуть введені якісь санкції. Відсотки будуть автоматично перераховані. В результаті цього сума з відсотками, яку потрібно повернути, стане менше. Детальну інформацію про особисту заборгованость можна дізнатися по телефону або в Особистому кабінеті не сайті.

Погашення позики за допомогою банківської карти

Найпростіший і найпоширеніший метод. Щоб скористатися ним, необхідно зайти в Особистий кабінет і вибрати карту для погашення. Відразу після цього підтвердити платіж. Транзакції фіксуються в системі МФО миттєво.

Використання банківського переказу для погашення кредиту

Необхідно особисто прибути в банк з паспортом. Менеджер банку в деталях розповість про те, як виконати платіж по кредиту. Реквізити для оплати можна знайти на сайті нашого сервісу. За банківський переказ може стягуватися комісія. Її розмір варіює від 1 до 10% від суми платежу. Враховуйте, що при даному способі оплати гроші можуть зачислятся до 3х робочих днів.

Погашення позики за допомогою сервісу "Приват24" або Інтернет-банкінгу

Можливе погашення фінансових зобов'язань перед МФО за допомогою додатка "Приват24" або будь-якого іншого додатка банку України.

Використання терміналу самообслуговування для погашення кредиту

Насамперед знайти платіжний термінал, розташований недалеко від будинку. Використовуючи підказки системи, внести оплату. Отриманий чек слід зберегти до моменту надходження коштів на рахунок. Переконатися в тому, що вони виявилися там і фінансові зобов'язання погашені, можна в Особистому кабінеті.

Грейс або пільговий період

Що мається на увазі під пільговим або грейс періодом?

Ми прекрасно розуміємо, що раптово виниклі труднощі можуть стати причиною неможливості погашення оформленого онлайн кредиту. В даному випадку мікрофінансові організації готові піти назустріч клієнтам і пропонують оформити пролонгацію. Оформити її можна протягом пільгового або грейс періоду, який триває протягом трьох днів. Якщо ж цього не було зроблено, то до клієнта застосовується неустійка.

Особливості погашення позики після грейс або пільгового періоду

Після закінчення його дії позичальнику буде необхідно не тільки сплатити кредит з нарахованими відсотками, а й неустійку. Остання безпосередньо залежить лише від того, скільки днів минуло з моменту закінчення дії кредитного договору і який розмір пені налраховує організація (зазвичай від 1,5% до 3,5% на добу). Що стосується відсоткової ставки по кредиту, то вона залишається незмінною незалежно від ситуації.

Чи може прострочення платежу привести до погіршення кредитної історії і неможливості брати кредити в нашій компанії?

Звичайно ж, прострочення стане причиною погіршення кредитної історії. Щоб цього не сталося, виконувати взяті зобов'язання в строк. Звернути увагу на особливості роботи власного банку. Якщо він проводить транзакції протягом декількох робочих днів, то це легко може привести до прострочення. Клієнтові доведеться додатково заплатити пеню.